Lycklig och less.....!

Vi börjar med de bästa: Idag vart de klart att jag får sandra och mattias lägenhet... Den 1 augusti flyttar jag in senast... Är så fruktansvärt jävla glad för de... Ätnligen får jag MIN egen lägenhet... Och de bästa av allt är juh att den är såååå grymt jäkla fiin..Stora planer på den ska jag säga er... Mjaaaaaaa.....

Igår va också en bra dag.. Vanka och strålande sol.. Hur länge sen va de inte de va de..Tvingar emr elelr mindre upp andreas för att åka å lägga sig i edsken.. Lyckas efter många om och men,,kan juh inte missa massa solimmar eller...Nej nej! Sen när jag kom hem skicka sofie lindberg sms å fråga om jag skulle med ut å springa..och självklart vill jag de...Sprang 4.5 de fick gott å väll räcka...Sen fick jag så otroligt ont i bröstet..en konstig känsla..som om någon dragit åt ett skärp över bröstet....De är nu de negativa kommer... Försöker sova men går verkligen inte..har grymt svårt att andas..plågar mig igenom natten sen går jag upp klcokan 5 för att traska till jobbet envis som jag är.. kommer till södra porten där jag får otroligt svårt att andas.... blir helt svettig..bara ringger av mig å blir yr..då inser jag att jag itne kan jobba.... Sen fick erica åka och ta ekog och sånna saker..där dom sen säger att jag har en inflamation i bröstet.. och dom vet inte varför man får de..men ät tre ipren om degn nu i tio dagar så hoppas vi på att de blir bättre...!!!!!!!!! Gaaaah ska jag gå såhär .. känns som jag verkligen ska avlida ibland och de ända man får är ipren.. kommer bli galen .........Dom undra ochså om jag hade ångest eller en deprisson...???? HUm inte vad jag vet iaf.... men men..efter regn kommer solsken...
Men fick juh ett positivt påstående när jag hade alla ploppar å skit på mig å vart undersköt..Jag är nämligen vältränad..:P tackar för den.. hade 59 i puls och en vanlig människa ska ha runt 70..när Gunde svan va som mest tränad ahde han 39 fick jag reda på... Nu vet ni de också..haha

Fr se hur kvällen blir.. Vet inte om jag har nerver för att göra vissa saker..de skulle vara jätte trevligt..men jag är såå grymt rädd att göra bort mig å hit å dit..varöfr måste man tänka tänk om tänk om..varför inte bara åka dit å ta allt som de kommer..ne de kan itne erica jönsson... Blir galen på mig själv...!!!!!!!!!!

ne nu ska jag--hum..duscha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu Erica hur gick det med den gula tub toppen?Matcha den med dina röda slingor... Och viktigast av allt, blev det dom ljusa eller dom mörka baggy jeansen? :)

2008-07-12 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0