Häääärligt

Idag har de vart så grymt hääärligt..Vakanr upp i min egen lägenhet klockan tio och tittar ut och de är lika fint väder som igår.. Sliter upp andreas för nu jäklar tänker jag inte missa några soltimmar i onördan haha... Åker upp till farmors stuga i edsken och bara är..såå otroligt skönt.. nu har vi precis ätit och jag är rastlös igen..ska försöka tvinga med mig han ut på en promis..vA jätte länge sen jag rörde på mig..har vart mycket annat nu liksom...

Ska väll åka till storvik å hämta mina saker också.. saknar faktiskt en hel del... imorgon blir de ikea... shiiit va jag ska handla.. gaaah love it...

ne nu ska jag..HUm ja vad ska jag göra.....snart ut å gå så ska jag förbi sasse å kolla hur dom fått de i huset.. have a nice night haha eller va man säger hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte mig , så du inte handlar upp alla pengarna// MUM

2008-07-24 @ 22:03:35
Postat av: Emelie

Kanske jag kan bli uppbjuden på rundvandring i din lght i helgen ? Jag är ledig o de ska bli PRIMA väder :)

2008-07-24 @ 23:24:38
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0