Ursäkta...

ja de måste jag väll allt äga.. Kanke lät lite arg igår som sagt när jag skrev om den dära komentaren..men som sagt... DE ÄR JAG INTE....!  haha...


Ja idag då ... åkte till hofors...Va hem å kika hos sandra..KOmmer bli lika fint som vanligt i hennes lägenhet.. Blir så arg att hon alltid kan få till de så jäkla bra..:P men en annan då.. Ne de går inte alls..

Sen tror jag vi slog fika rekod idag.. Satt på hansson mellan 12.00 till ja va va klockan tro när vi gick?? halv fem tror jag den vart.. haha som på gamla goda tiden.. Måste juh säga att man har hemskt mycket att stå i om man har tid att fika såååå lääänge.. Eller hur va de nu? ... :)


Sen åkte ja hem sen vart de ikea med emma.. Vart doftljus som vanligt..nå mer hade jag itne råd med..Jo får itne glöma den fina middagen vi åt..Två korvar å en läsk på ikea... 15 kronor..de hade jag råd med. haha Som hittat...


Jaha va ska man hitta på nu då? ja de vette tusan...

Vill komma igång med träningen på parkbadet.. Har juhäntligen köpt kortet nu iaf..  Men är så jävla mesig..vill itne gå själv på gymet..Men alla jobbar..sen vill jag iten gå själv på passen men alla jobbar.. Sen måste man juh vara ute i god tid..passen blir fullbokade direkt.. Måste nog ta mig i kragen  oich våga gå dit själv..annars komemr de aldrig bli gjort.... ja ja


Fan jag är alltid så neg i mina inlägg men de är jag inte... Kanke bara ser ut så när man läser.. men jag är inte neg... Eller jo nya inne flugan är att lossas vara sur..eller hur va de nu fröken Näsduk..även kallad Fuckface..:)

Ähhh ha de bra...ADJÖKEN....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0