Ordning å reda..!

Nu har Erica Jönsson tröttnat på att inte få upp nå saker i lägenheten.. Nu har vi bott här i två månader.. Lite mer till och med.. Tröttna idag å och skicka till pappa att han allt får komma hit å sätta upp våran spegel som vi haft Ja en och en halv månad..sen vill jag ha upp en hylla som jag köpte till förra lägenheten.. För nu har jag köpt ljuslyktor som ska stå på den.. Så nu vart de bråttom.. Och de är verkligen synd att man inte kan göra sånt där själv för jag vill verkligen ha upp de nu å fixa lite.. Men pappa får allt komma hit i morgon så kan jag dona.. ! Men när jag väll bestämt mig så vill jag att de ska ske helst nyss...! haha! Skulle ha vart iväg å slängt lite skit också..Och en tvättnyckel skulle vara kul å ha.. ! Ne på söndag när danne också är ledig då blir de fan att ta hit Gr sanering å göra en rikigt storstädning haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0