Långt hår...!

Jag tror sten hårt på den teorin.. Dom som har längre hår har roligare än dom med kort.. Sä är de nog bara!
Vi får tacka Victoria Beckham som gav oss hopp.. V i med kort hår ser upp till dig.. You go girl hahah!
Har suttit å kollat på massa kort på nu kändisar.. Jäklar vilka kroppar..Säger ja bara! Drömma.!
Sen vill jag hylla Britney Spears... Så mycket skit hon fått för inget egentligen.. Hur många kör inte för fort med sitt barn i bilen? Hur många är de som inte är berusade på krogen? Och hur vanligt är de egentligen inte med att inte ha några trosor? Såg hennes senaste video nu..Å kan bara säga.. Fy fan va snygg hon blivet...
Sen Carolina gynning..Ser fram emot när hennes program ska börja..Hääärlig tjej..Spontan och mysig.. haha..

Idag ska man inte göra mycket vad jag vet,. Mormmor å morfar å moster å morbror kommer på besök..Sen vet jag inte alls vad som händer..

I morgon är de match!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du verkar lite desperat tycker jag ;)

2008-01-14 @ 14:27:37
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0