Känsla....

Jag är såå otroligt trött på denna känsla vill inte ha den alls i min kropp.. Den bara förstör för mig..
Varför ska man gå runt och känna sig tjock för.. Jag är iinte världens smalaste.. men tjoxk är man väll inte heller..Visst jag har mage å rumpa å sånt.. Men ska man må så dåligt över de? De är frågan.. Jag mår vekligen skit över de å de är bara jag som kan göra något åt de.. Men vad gör jag åt känslan då? Går å nyper mig på magen hela tiden.. Just nu hatar jag speglar..Kan inte titta mig i en spegel utan att typ bryta ihop..  När man går förbi folk tänkte jag ty; Kolla va erica har gått upp i vikt...  Dom flesta säger jag är löjlig men jag kan itne få för hur jag känner jag kan verkligen inte.. Visst jag äter inte världens nyttigaste kost de gör jag inte... Men nu jäklar.. Ska lösa kort i mogron på parkbadet.. Så blir de gyma med kexet sen innebandy träning..Å jäkla om jag kännermig tjock då efter två träningar! :P

Idag är de fysträning..De behöver jag verkligen... Nu jäklar...
Igår va de match..Gick väll hyffs.. 6-5 förlora vi med mot falun... '

Ne nu ska jag.. ja vad ska jag göra nu.. träningen börjar juh 19.00...!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skärpning Erica!

2008-01-16 @ 10:16:12
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: Emma

Men älskade erica !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

you sexy thing there ...

2008-01-18 @ 08:14:21
URL: http://www.emmahagman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0