Hemska sak!

Jag vill börja med att berätta att jag hade skrivet mintt längsta blogg inlägg någonsin, hel nöjd med de.. men självklart KUNG som är på detta med allt va datorer innebär så råka jag radera allt..  Säger bara You go girl..

Denna hemska sak jag ahde skrivet en ortroligt bra uppsats om bara försavnn.. Lite less...
Denna hemska sak är jag grymt less på.. Gruvar mig verkligen från att göra de.. Jag hatar de med andra ord.. Men när man väl gör de är de helt okej.. Rätt skänt fakitskt.. men sen när man är färdig med den de är då de värsta börjar.. De är kallt å jävligt.. Man ska smörja in sig..å de värsta av allt är att håret är rent..och va tycker ja om rent hår..TVI TVI TVI...tycker ja om de.. Eftersom de är flygit å går inte att göra något vettigt med de.. Men som sagt de är tur att denna sak finns iaf.. Den hemska saken är såklart DUSCHEN!


Helegn som gått har vart helt okej.. Nervös som jag va på fredagen eftersom Erica jönsson skulle agera bartender på KHarma... Oj oj oj.. Släpa mig dit på Fredag kväll nervös som få..Efter ett å annat nervsammanbrott i veckan.. Livrädd för dom där hemska drinkarna..  Sen nrä man väll står där så flöt allt på... De vart inga glas krossade och ingen som k0om tillbaka med någon drink så då antar jag att jag fick godkännt.. Plus att jag får jobba onsdagar fredagr och lördagar... när jag vill..de kändes faktiskt grymt bra.. Så när jag och Kexet är mer säker på våran sak så ska vi jobba som Coygot Ugly där..så då är ni VÄLKOMMAN oå en Show ni sent komemr glömma haha....

den 26 januari... då ska de bli sååå kul..ser verkligen fram emot den kvällen..men först som sagt ska man överleva en löningsfredag i baren på Kharma..bara jag överlever...

Kommentarer
Postat av: Deruuuu ;)

Tjaaaa, kan de va svårt att agera bartender på kharma när det enda bönderna beställer är redbull vodka eller en öl ? ;) Bara för det ska jag komma och beställa daquiries, cosmopolitan, lite ivan collins och varför inte en gröna hissen ;)

2008-01-22 @ 01:42:11
Postat av: Emelie

Härligt Erica :) Det går bra ¨på kharma, bättre än du tror! ;D

2008-01-23 @ 10:17:17
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0