Fuck it....

kanske är de minsta man kan säga.. Igår när jag kom hem från matchen hade daniel de inte lätt-- Fy fasiken va arg,less, besviken , upprörd ja och allt man nu kan vara var jag.. Hur fan gick allt till.. Jag fårstår verkligen inte..
Leder matchen med 3-1.. inför sista..Ja va händer.. Glöm inte att jag spelar med aston som brukar tappa allt i sista.. Ja å va gör dom typ tre snabba mål på två minuter.. HUM!`? Bra där.. Jag fattar inte.. Sen åker huvudena ner till golvet å golk börjar sitta på bänken å muttra..Hej där de hjälprt nog otroooligt bra..Sen som man brukar säga..som man lirar på träning lirar man åp match.. sååå kanske bra att träna??? eller... ja jag skit match iaf...

Sen har jag kommit på att om man skirver långa inlägg tröttnar läsarna efter halva.. Kan de stämma? vet med mig själv att jag tycker de blir jobbigt att läsa..eller kasnke bara är jag som är lat. va vet ja...

Idag ska jag avklara min första löningshelg i baren på kharma.. ska jobba på living före.. Jeeejeee...!

Ne nu sk jag göra nå vettigt ... som typ..haha ja inte vet ja men de lät bra iaf..

Killikill i maggropen nu stänger jag dagboken... :) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0