Fantasi???

Alltid lika svårt att komma på en bra rubrik... Fattar inte varför de ska vara så svårt.. Egentligen ska de väll vara en bra rubrik så min fångar många läsare.. Men de va inte rikigt mitt sätt att fånga läsare...

Igår stog man i baren på kharma .. Va kanske hur nervös som helst.. fattar inte varför jag ska vara en sån nervklen människa.. Varför itne bara lita på sig själv och tänka..: De kommer gå bra jag är inte mer än männsklig.. !
Men ne då kommer dom dumma tankarna fram men de är väll så de ska vara !

Idag är de dop.. Ella ska döpas.. Mysigt.. Får man gå med tjejerna för man hade juh ingen pojkvän att gå med.. Men tjejer na duger bra dom med.. Min älskade chix... va skulle jga göra utan er... Vi har så rooligt..
Men dom på sibylla tycker nog inte vi är så himla rolig..Tror vi skrämmer bort deras gäster haha!
men de bjuder vi på.. vi hade iaf kul.. eller hur va de? Ne om man ska ta å göra sig klar.. kanske vore en bra gärning... Jeeejeeee!

Tjoh Flöjt!

DEn 26 tjejer då ska vi dricka vin å h så orooooligt roligt..ser verkligen fram emot de..har en j'tte roligt lek vi ska försöka oss på men kommer bara bli massa fniss men de är skojj! haha! å va de pirra till i magen nu.. nu längtar jag verkligen ihhhhhhhhhhh som vi brukar säga!

ne hej hej hej farbor frej!

Kommentarer
Postat av: Emma

ojoj.. dags för ny skrivning nu .. se så !!! :)

pussssss

2008-01-21 @ 13:03:11
URL: http://www.emmahagman.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad var det för dop? :)

2008-01-21 @ 14:10:35
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0