??????????

Fattar verkligen ingenting! Under de åren vi vart tsm så har vi alltid åkt upp till sälen med dannes mor å far och bara tagit de lugnt efter ny år... Men itne nu i år eller.. Ne för nu ska skotern med.. JO de förstår äll ja också att du vill åka men du ska juh åka varje dag dygnet runt säger du ju..Och nu ska jocke med också å han ska ha sin skoter med plus att mats köpt en... Ja men hej.. jag följer med jag också så får ja vara i bstugan själv.. Ja men roligt.. Ut å gå sen bara vara i stugan!

va till doktorn idag .. Hej jag heter erica å har halsfluss igen.. JEEJE! fan va jag älskar att vara sjuk! De är nog de bästa jag vet...Aaa.... Sen som vanligt får man jobb när man blivit sjuk..Som vanligt.får passa på att jobba nu när daniel å familjen åker bort...

Fan va jag hatar mina katter dom river fan allt idag! Hatar dom! Vill bara lämna bort dom!

Kommentarer
Postat av: Emelie

men du, nu var de mkt på en o samma ggr! ;)

2008-01-06 @ 22:08:02
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0