Vååååååååår......

idag när man sluta jobba och kom ut i de fina vädret så kom vårkänslorna direkt..Sååå jäkla hääärligt..bara min skinnjacka som saknas nu...sen är våren välkommen..eller den är välkommen ändå...

I morgon åker emma till thailand... Gonna miss you girl... Jäklar om du kommer hem brunare än mig..haha*

Nu är man klippt iaf..vart väll inte som man tänkt sig direkt..men jag dör inte heller om man säger så... Fick rakat på ena sidan.. men men..sen blåa slingor in bränt..De är göötttt....
Imorgon är de då man ska gå..biljtterba är snart slut..Men är fakitskt inte ett dugg nervös,,, men de hinner väll komma de med...

Ne va ska man göra nu då..är hos mor å far nu,, jejjeeeee

Kommentarer
Postat av: emma

Bhööööö !!! :)
jag saknar dig !!!!!!!!

puss å kram på dig vännen !

2008-02-23 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0