Hjäääälp!

Order från emma att jag inte bloggat så mycket på sista tiden.. och vad kan de bro på..? Jag har fullt upp..Tro de eller ej.. Fullt upp.. jobbar nu på livning rom på dagarna sen är de träningar på kvällen..faktiskt rätt skönt att ha ett liv tillbaka! Tackar..Men nu när jag äntligen har ett jobb så kryllar de av erbjudande..bara man visar fram fötterna..Jag hatar att säga nej.. Ovako riungde idag och undra om jag ville ha ett lång vik.. 7 månader minst..får tillbaka min hääärlig lön..Hur ska jag göra .?

Ska på intervju med Sandvik imorgon också..Aaahhhh
nu är de mycket laltså haha!

Som vanligt är jag sjuk igen..är de så mycket begärt att få vara frisk? jag fattar itne va jag gjort gud för ont..ska snart leta på en pinne som är lång nog å köra upp den i röven på han hahaha!

Snälla filckor kommer till himelen..Anrda kan gå hur långt som helst! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0