Amy Daimond

Eller hur hon stavas..hennes sschlager låt thank you verkar spleas otroligt flitigt idag.. har suttit vid datorn i 20 min nu å han/hon måste ha den på repit för jag hör den hela tiden.. haha men den är bra men inte så bra..eller är den.. ganska less nu på att höra den.. haha

Jaha har man gjort sitt första skift på veret igen nu då.. Sitter i en ny hhytt nu helt ensam... Så er som jag har i min telefonbok kan passar er.. haha får kommer inte ha mycket annat för mig haha! Men de är härligt..får ta med sig massa tidningar.. rätt bra jobba ändå..Så fick man lönen förhöjd också utan att man ens behövde göra något..Så som om min lön inte dög.. men inte tackar man nej till yttligare en 1000 lapp i månaden eller.. Jeeejjeee...TACKAR!

Så¨nu blir de till att spar till en thailandsresa..Å jag ska verkligen göra de.. Men nu när man börjar tjäna bra igen kommer man på allt som bordes göras..typ Serva bilen, nya fälgar, toning.... Sen saker ja måste ha men men de räcker nog till de mesta.. :P

På lördag ska vi ut med the gang..å äta å dricka på mulles..har sett fram emot denna kväll så nu jäklar är den nära..

Idag ska jag in till gävle ... Ska på polhemsskolan va nu den ligger haha jag å stadstrafik = usel kombination.. Men men.. Ska juh vara hårmodeell för någon i 3 på frisör.. Tackar tackar.. Men de där med catwlöken å typ 350 pers på gävle teatern den 21/2 Gör mig SJUUUUUUK NERVÖS...Å ingen Emma kommer sitta i publken heller..Ne för hon ska till Thailand.. TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!

Ne nu fixa hår å sen röra sig mot gävle måste ha gott om tid på mig haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till jobbet :) är aviss .. men unnar dig det ;p Får se om jag kan komma hem till modevisningen, kan nog ta ledigt en dag för att komma o titta på dig :) Det är du värd! heh

2008-02-14 @ 11:17:35
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0