5 December 2008 Bowling

Japp nu är man uppe md tuppen igen.. Känner mig riktigt duktig när jag går upp i tid.. Fast har märkt att dagen blir mycket skönare också.. Julbordet igår va toppen.. Vart inte så mätt så jag spydde hahaha.. De va gott.. :) och trevligt sällskap.. Tack för de... Idag är de bowling och exotiskbricka som gäller.. :P Ska bowla med mamma och massa fler personer.. KOmmer säkert bli hur trevligt som helst.. Tycker verkligen de är hur kul som helst att bowla.. Roligt att göa något ... Nu har jag dukat fram frukost och allt till syster ....Sen ska jag köra henne till skolan.. Jag kommer bli en toppen mamma. haha en höns mamma.. :) Håller på att tvätta nu också har inte tvättat sen vi flytta haha.. Så de vart en del..sjukt bra tvättstuga här iaf... Tre masiner i en..sen är de en till tvättstuga vägg i vägg.. så har man tur kan man typ tvätta sex maskiner åt gången då går de super fort att tvätta.. :P Nu kom even ner.. Så nu ska vi fika frulle..sen blir de promenad och fixa håret... Sen nu kom even ner ..Jaha hur ska dehär gå då? Så visa hon sitt hår i bak och kan säga att de blir itne lätt för henne.. haha* Hon ser ut att sovit skönt iaf.. :P Ha en bra fredag.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0