23 December 2008

Jaha då va denna dag snart över...EN väldigt bra dag..

Kunde inte sova natten till idag.. Va lite för uppspelt..men sov nog lite iaf... Klockan ringde och vi åkte till gävle..
De vart våran tur för ultraljud.. :) Va helt fantastiskt att se den lille.. Den rörde på sig helt vilt... Höll på med munnen och allt.. Vår lilla gobit.. Men hon som gjorde ultraljudet sa...Detta va en envis en..Vem kan den ha fått sin envishet ifår??? HUm...Kände både andreas och even titta på mig så antar att de är från mig...För den vägra visa va de va.. Den knep verkligen ihop... :) Hon försökte poch försökte men kunde inte säga..För jag ville itne veta om hon inte va hundra..Då känns de som de kvittar.... Så nu får vi allt vänta...
Men jag rä sååå nyfiken nu för alla säger olika... Andreas syskons farmor titta på bilderna och hon sa att jag ser va de är.. Och dom sa att hon brukar ha rätt.. Hon sa en kille...  Som många andra sagt i början.. Medans vissa tror stenhårt på tjej.. Jag vet inte alls.. men eftersom den vägra visa så tror ja på en envis liten fröken.. :)
De nya datumet vart 31 maj... Vart tillbaka flyttad en vecka och de gör absolut inget.. :P Huvudsaken va att de va något där inne.. :P

NU sitter jag här hemma och vet itne vad jag ska ta tag i ..Ska väll ta och rama in bilderna vi fick på den lille..Sen efter tolv ska nog andreas få sina julklappar... haha.. Då rä de juh fakitskt julafton..Så det så...!

NU ska jag grejja lite annat... Ska fixa så jag lägger upp lite bilder.. :P

Vill passa på att önska alla en riktigt god jul och ett gott nytt år... :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten varning bara! Ultraljudsbilderna är ljus känsliga så förvara dem mörkt, annars kommer de bli helsvarta med tiden, lite tråkigt eftersom de e så himla kul å ha kvar:)

God Jul!

2008-12-25 @ 11:04:00
Postat av: Erica

Okej.. tack så mycket.. :P

2008-12-25 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0