16 December 2008

Idag vakna man att mobilen ringde klockan 08.00... Va en som undra om jag kunde vikariera på ett dagis.. Javisst de kan jag vill.. Men sen kom ja på att jag måste vara inne hela dagen med order från katrin.. Bara för jag ska på hockey ikv'll..Så tyvärr katrin så lära jag gå ut haha...

Jadu va ska man säga om barn.. Vart helt chockad av att dom äter snor och snorkråker..men tydlugen väääldigt vanligt.. jag ska göra allt som står i min makt att vårat inte ska göra de..

Nu sitter jag helt död.. Ont i huvudet som en gris..fattar inte .. har de typ konstant.. Somna av nu på soffan en stund..men nu ör de matlagning som gäller..Snabb makaroner och köttbullar hahahaha.. Lyx..

Sen blir de ner på hockey.. Ha de...

En liten pojk..... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra barnvana du har. Du tror alltså att alla andra föräldrar uppmuntrar sina barn att äta snor?

2008-12-16 @ 19:59:23
Postat av: kentAA

Hehe du kommer få en snorätande unge var sig du vill eller inte:D Jag lovar dig. Har för mig att Andreas ofta hade en elva under näsan;)

2008-12-17 @ 01:17:44
URL: http://kentaa.hoforspoker.se
Postat av: Erica

Haha ja... eller så va de mer enn skämt du som inte skrev ditt namn ... haha

2008-12-17 @ 08:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0