13 december 2008..

Sitter här nere i soffan nu.. Ska väll dra på mig lite kläder och ut på den vanliga promenaden..
Andreas hade LOVAT att följa med men nu vägrar han och ligger i sängen och vägrar gå upp..
Han säger att han itne får sova på nätterna för jag väcker han.. Vilket skitsnack.. Tror faktiskt inte ett dugg på han om jag ska vara ärlig.. han säger bara så för han ska ligga kvar och sova..Slöarsel... Ja de är vad han är.. haha
eller de är inge kul de är rätt irriterande.. men men orka bry mig mer..

Idag ska vi ner till mormor som fyller 60.. Grattis till henne.. Blir smörgåstårta och lite annat smått och gått,.. :)

vet inte vad jag ska skriva riktigt kände bara att de va länge sen jag blogga men ahr tydligen inge viktigt att framföra..Eller som om jag någon gång har de.. .vad vet ja vad folk tycker är intressant..
Magen växer iaf.. och de är kul.. eller kul å kul.. mysigt är de kanske.. för byxa efter byxa blir undanlagda iaf.. haha

Ne nu ska ja klä på mig och ut och gå.. är så himlaskänt att gå när deär frisk luft ute,,,

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0