Tillbaka

Nu är man tilllbaka på jobbet igen... Inte så att man längtat eftersom de vart grymt skööönt att vara ledig men man måste juh jobba också så man ahr råd att betala sina räknigar!

Allt börjar lösa sig nu iaf.. jag har en fin lägenhet å allt känns bara bättre å bättre...
Minnerna finns alltid kvar och du kommer alltid betyda mycket för mig... Vill ha dig som vän i mitt liv.. Vill inte tappa kontakten med dig..

Måste bara säga att jag nog är kär.... helt sjukt.. men men... gaaaaahh vet inte hur jag ska förklara.. allt känns bara så bra..visst har man sina dagar då allt känns bara så ner.. när man inte känner något alls..man är varken glad eller ledsen..inget spelar någon roll.. man typ skiter i allt å vill bara vara hemma å inte bry sig om världen... Men då är jag glad att jah har helt rätt folk runt mig.... Andreas,Emma,sofie,daniel,sandra m.m. Ni är verkligen toppen..!

Åh sandra.. jag är sååå sjukt gladför er skull.. Gaaah... jag vet typ tårögd igår ... andreas tyckte jag va helknäpp hahah!

Ne nu ska jag köra rör.. !

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-08-02 @ 15:32:58
Postat av: Emma

Älskar dig Erica !

å saknar att umgås med dig sjukt mkt !!!!!!!!!

2008-08-02 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0