Spendera...

Idag har jag spenderat på tok för mycket pengar... SKulle juh itne göra de men de blir juh som de blir ibland...
Va till valbo med emelie.. handla två nya lampor.. en till köket och en till sovrummet.. Köpte lite ljus och smått och gott...
Sen fick de blir massa tråkigt emn som abslout behövs..typ rengörningsmedel samt tvättmedel och skit...
Två tröjor hotta jag också.. Men högkrage och huva.. ME LIKE VERY MUTCH!

Sen va jag och hämta min hatthylla som jag har målat..Fick juh Sandras ... Tack för de.. behövde jag bara måla en gång.. så va den färigmonterad...TACKAR!

Lägenheten blir mer å mer klar för varje dag som går..man måste juh bo in sig i den innan man börjar borra och spika..men nu vet jag nästan vart jag vill ha allt.. Sen är de bara en inflyttningsfest kvar.. Men vill  juh att min Andreas ska kunna komma på den men de är juh omöjligt eftersom vi jobbar såååå olika... TVI!

Like you very mutch! sooooo fucking mycket ...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0