Klagomuren!!!!!!!

Idag blir de en klagblogg..känner för de..

Först tar vi jobbet : Skulle egentligen gått på ledighet nu idga men efetrsom jag trodde jag skulle få sluta så tog jag åt mig att jobba extra inatt.. sen fick man förlängt så nu är jag inte ett dugg sugen på att gå ut extra...
Sen är de dethär med att jag och andreas jbbar på olika lag.. nu har jag haft två nätter.. å han två förmiddagar... nu ska jag gå på ledighet egentligen då är hen 3 eftermiddagar och två nätter.. går av onsdag morgon.. Och vem börjar jobba sina sju dagar då..Jo erica för då har hon onsdag förmiddag... och jobbar sju dagar framåt..å andreas ledig..KUL.. ne jag hatar de... Sen när man frågar om jag kan få byta lag för vi är iaf för många reglerare på mitt lag..så va spelar de för roll om jag byter så lag fem blir en reglerare för mycket istället för att lag ett ska ha två över..??? jag fattar  verkligen itne vad problemet är.. är de bara för att sätta käpparna i hjulen på en annan.. de är verkligen skit drygt...  Vi har verkligen inte en ledig helg tillsammans..sen ska alltid någon av oss jobba förmiddag efetrmiddag elelr natt... PISSPOTTA säger då ja..

Va fan va de mer jag skulle klaga om??? Nu kommer jag inte på de.. haha

Jovisst ja... Tänkte man att man skulle gå och sola och bara ha de skönt i 20 min..Men va händer då... Jo hoforshallen är stängd..HALLÅ... på en fredag klockan 15.00.. Är de ett skämt eller? många kanske vill sola efter jobbet om man ska ut på något.. Hofors i ett nötskal...

Svartsjuka??? Jag hatar verkligen svartsjuka.. Men va kan man göra åt de? Man litar på personen till tusen men ändå smyger den där jäkla svartsjukan fram när de är något.. Önskar de va något man kunde styra över..men så är icke fallet... Men svartsjuka kan väll bara ett teckan på att man tycker om någon och är rädd om den personen.. ?? Eller?? har jag fel?

Sen har vi tjejer.... Om man märker att de inte funkar att vara grinig på en person.. HUR mycket man än skäller å grejat så rinner de bara ev presonen .. Då har tjejen en tendens till att byta takitk.. Att helt plötisligt bli jätte trevlig och bryr sig om både de ena å de andra som man aldirg ens bryt sig om tidigare.. varför gör man så för ?? De verkar vara ett ganska vanligt tjejbeetende... Men men vill man hålla på så så får man väll de.. Men förstår inte va man får ut av de..bara patetiskt om jag får säga de själv...

Ne nu ska jag gå hem till mitt place å sova lite innan jag ska iväg och jobba..har jag tur så kanske jag springer ihop med Andreas innan han går hem... De är så man får träffas..ta vara på tiden liksom.. kankse åka ner lite tidigare till jobbet för att få se karln.. men men..Ne nu ska jag sluta klaga..tänk på banen i afrika och alla andra som har de svårt..då lever jag värsta lyxlivet... ha de bra hej!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Synd om dig du :D

2008-08-29 @ 22:43:28
Postat av: Erica

Ja de kanske de är..! :P

2008-08-29 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0