Förlängt....

Idag fick jag reda på att jag får förlängt... Så underbart.. Så nu får utlandsresa vänta.. men de är de värt..man måste juh jobba liksom...

Va å hälsa på sofie å markus igår.. Trevligt trevligt..Vi ses liksom allt för sällan nuförtiden....

Idag har jag vart ute å gått..sen vart de en solning.. HUr sköönt som helst..Sen vart de lunch på hanssons... Gott gott..Sen nu är de jobb...

Vet inte vad jag ska skriva... har nog inte så mycket att berätta tror ja...

Länge sen man festa nu..börjar bli lite danssugen...

Häärligt att man fick en toppen lön när man trodde man skulle få ut tio för man va ledig i två veckor.. så fick man ut dubbla..VÄLKOMMEN ...... haha1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0