13.32

Snart har man avklarat ännu en dag på jobbet...Känns verkligen som man inte gör annat än att äter sover å jobbar...SAmt lite träning... men men de är väll de man gör när man börjar bli vuxen!

Idag vet jag itne vad jaf ska göra... Trött som ett as.. men eftersom jag har fm i morgon också blir de inge sova på eftermiddagen..Så jäkla svårt att komma i säng ikväll då!

Känns som jag inte har några vänner..eller jag vet att dom finns där men känns som man aldrig ses.. Å de hatar jag verkligen.. de är verkligen skit tråkigt att bo ensam... ingen som hälsar på.. Ska iaf baka kladdkakemuffins nu någon dag..hitta ett recept som lät gott.. får se om man får hem någon på besök då iaf...!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mjo, välkommen till vuxenlivet. ;)

2008-08-12 @ 10:48:47
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0