10.39

Sitter på jobbet nu.. Trött som ett as är jag.. men men är väll någon mening med de med..va de nu ska vara för mening med de..

Har jag naglar hos sandra.. Rikitgt nöjd ska jag säga..kommer nog bli ett beroende att ha dom..
Ska knäppa kort på dom å lägga ut.. Har kommit på att de är mer intressant att läsa bloggar m,ed kort så ska skärpa mig med de..nu har jag juh kamera så de ska gå.. får lägga in korten hos andreas helt enkelt...

Emma har varit på besök också.. Baka en hel laddning med kladdkakemuffins som jag bjöd på.. MUMMA!

Idag ska ajg försöka få med mig andreas in till markus å sofie å hälsa på.. Lättare sagt än gjort men värt ett försöka iaf....

Hej hej hej..hemskt mycket hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0