Resa!

Sitter nu å tittar på lite olika resor... Men vet inte rikigt vart jag vill pka..Någon som har något att rekomendera.. Vill juh åka till thailand men får ingen med mig så lär väll ta en lite mindre resa då..haha Funderar på att åka i spetember... Har kikat på Grekland och sånt men vet inget om de så ...... Kan du nått skriv gärna..haha! bara de är värme sol och god mat och billigt är ett plus... eftersom jag inte köpt något till danne i julklapp eller fördelsedag så kan jag buda han på en resa..men icke till thailand haha!

Idag har jag vart å färgat håret sköönt att bli av med den ständiga utväxten sen blir man juh fattig när man är där.. jag köper allt ja...Köpte nå slat vatten nu så när man har duschat har man i sånt så känns inte håret lika rent..:P perfekt för mig..de blir inte lika glatt...Hääärligt! trodde inte de fanns sånt haha!

Förjävliga hosta försvinn!

Hoppas emma dycker upp snart!

Kommentarer
Postat av: vinpimplarn

men ditt us, vänta på mig så åker vi när jag kommer hem. ge mig en dag att packa om väskan så ;)

2008-04-16 @ 16:34:35
Postat av: Emma

GRRRRRRAAAAAATTIS !! i efterskott :P

2008-04-18 @ 08:48:52
URL: http://www.emmahagman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0