Jaha!

Detta med rubrik tycker jag är grymt svårt iaf... Detta har vart en tänkar dag.. Har tänk på de som h'nt i stjärnsund en hel del..Tragsikt..Nu hoppas jag bara på att lilla Engla lever..!

Sen idag när jag åkte till jobbe va de en bil som körde ner i kanten och volta...Två bilar före mig stanna...Så jag kände inte att jag behövde..hade jag behövt ahade som vinkat in mig ..Och vad ska jag tillföra..skulle nog göra mer onytta en nytta..... Möter ambulansen när jag kommer till hofors...Ett tecken på att de percis hänt när jag åkte förbi... Sen får man höra att i bilen va de två vuxan plus två spädbarn.. Var av ett barn allvarligt skadat..Hemskt..Barnen är typ 3-4 m¨ånader..Skulle sett hur bilem såg ut..HEMSKT! Sänder en tanke till den familjen om hör hemma i Hofors... Vill inte skirva några namn här men sänder en tanke...Till nära och kära...!

Har precis kommit hem från gävle..Vart där å ätit på Church Street...Mummmmmssss!
Nu ska man väll gå å sova men inte trött alls..:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0