Detta hääärliga väder!

Fan va man blir på såå grymt mycket bättre humör när detta värder håller i sig.... Tänk va väder kan ändra på humöret..Helt sjukt liksom...:P Sitter hos mamma och pappa nu ute i solen..Ooopppsss kanske inte ska ha datan ute men men nu är de gjort hahah! Fan va skönt de är..fläktar lite grann i bland..Meeee like... Kan inte sitta hemma i en lähgenhet när de är så här..då krypet jag efter väggarna.. måste ut..... Även fast man jobbat natt haha... Jäkla samvete... men men...  Ska väll kanske masa mig runt på en promenad men då måste jag dra på mig en tröja och de vill jag juh inte.... Kanske går itll mormor...

Har man hunnit bli ett år äldre också..Jäklar va gammal man börjar bli nu alltså..Shiiiitttt haha!

idag ska jag tärna innebandy med Hofors..får se hur de nu går.. har inga planer alls va jag vill göra med innbeandyn men de skadar juh inte att prova iaf...

På fredag blir de ett litet fördelsedags partaj hos mig hadejag tänkt... Och som vanligt är du välkommen att höra av dig om du är intresserad haha..  men först ska de stor handlas på fredags.. JAG HAR FAKTISKT KÖPT MIN FÖRSTA KLÄNNING SOM JAG TÄNKTE HA PÅ FREDAG..stolt... men återstår å se om jag har den eller inte....

ne nu borde de  vara dax för mig att rör lite på sig å inte sitta här å dega... fast de är juh skönt de med å kolla när grannen sliter i sin trädgård hahah... och en anna sitter bara... ne..nu är de dax..Ha en toppen dag everyone... de ska jag ha...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0