Jaha!

Ja jag tänkte väll eftersom alla andra bloggar så tänkte jag prova de..:)
Man är väll ingen mästare på att skriva men de blir kanske bättre, inte har jag så händelserikt liv heller så haha!

Igår köpte jag iaf min nya bil. Volvo s40 2.0 Turbo, en silver. Är kanske hur nöjd som helst med den bilen.Känns verkligen jättebra! Kommer bli ännu bättre med nya ljudet,toning och fälgarna. :)

Idag löste jag även ett gymkort på medic så nu jäklar är de allvar med träning och kost. Är så jäkla trött på att gå runt att må dåligt över hur man ser ut å att man känner sig hemsk i dom kläder man vill använda. Men man tror de är så lätt att bara äta rätt och träna men så lätt är de inte..Jo teoretiskt sätt är de jätte enkalt men praktiskt då??? men orkar inte må såhär som man gör nu. Att klä upp sig är en pina. Därför jag man de itne allt för ofta.Men bara en själv som kan göra något åt de. Då nu jäklar. Sen ska jag skärpa mig med innebandyn ochkså.Trivs verkligen jätte bra i Aston och vill träna men man måste juh jobba också..Även fast man hellre tränar, men pengarna behövs verkligen.

Nu är de inte långt kvar tills jag och Daneil åker på Winnerbäck i Karlstad. Har bokat hotell och allt.. Kommer bli en toppen helg. De behöver verkligen vi!

Jaja första inlägget gjort... Kan juh bara bli bättre om man säger så..:)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Välkommen in i bloggsällskapet!

2007-10-03 @ 19:08:31
URL: http://sebastianjonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0