Underbart!

I helgen va vi i karlstad.. Bodde på hotell å hade de jätte bra! Åt super god mat och en bra konsert..De va verkligen underbart!

Sen nu .. Hem till verkligheten..En stökig lägenhet som stinker kattpiss.. De är kärlek de.. dax att kastrear den lille.. Är helt tokig är hemma..kissar lite här å där nu när de är kartonger överallt.. Jag blir tokig..jag som hatar när de är stökigt.. Men nu är iaf våran andra lägenhet färdig rustad..Vart grymt jäkla bra!
Ska hämta ut soffan idag också.. Sen i helgen blir de till att köra massa saker..för på måndag ska denna lya vara tom..Orkar inte bo såhär nå mer haha jag hatar de verkligen..skönt att gå till jobbet för att slippa vara hemma!

Ne nu ska jag ut å gå eller något orkar inte vara här..!
'
Heeej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0