Uppdatering!

Jaha va har hänt sen sist man skrev då? Ja rätt mycket man lever juh ett hetsig liv..

Amanda vann inte idol.. Å de grät ja en hel del för..även fast jag tycker de är bra att hon inte vann för då måte s´hon sjunga ett idol album om hon vinner men nu behöver hon inte de som tur är..de är en bra sak iaf med att komma tvåa.. Sen går alltid tvåan längre än ettan ...Man måste tänka positivt haha!
Men va ska man nu göra på fredagarna när inte idol finns? JA de är den stora frågan..Inegn marie å emma som kommer över och för ett jäkla liv haha!

Å jag är arbetslös vliket som går mig på nerverna.. Jag blir tokig..Klättrar här hemm efter väggarna..Så är de nån som vet vad dom behöver folk..Så tell me.. Jag vill verkligen jobba!

Mmhhmmm... i lördags va vi till Gabbs å sjöng sing star ja malin karro.. Ruskigt roligt..Men tyvärr så banga alla tre för utgång så jag fick allt gå ut själv.. Tur att min punkis skulle ut hon med.. Dansa å hade skojj!

Idag har jag hunnit med mycket.. sov rätt länge.. va ska man annars göra när man är Arbetslös.. Sen gick jag å handla lite , fixa lite mat gick å hämta Pisspottan å va hundvakt hos han! Sen kom Malle in så drack vi lite kaffe sen tog vi pisspottan på långpromenad..sen vart de en vända å sola..Mycket viktigt...
I morgon skla jag jobba! YEEEEAAAHHH va hääärligt..ska jobba lunch på mulles..sens ka jag jobba på mässen torsdag fredag måndag! De är iaf nått...!

Ne nu Noddan får du allt vara nöjd med min uppdatering.. För nu orkar jag inte skriva mer..inte så mycket till Fantasi jag eller.. Gud måste glömt och gett mig fantasi och ett tålamod.. Men de är väll de man får leva med.. man kan inte få allt här i världen..Hur skulle de då se ut haha! 

Jajajajajjajaja bläää va tråkigt.. Ne nu ska jag dyka ner i soffan
!

tjooooh Flöjt.!

OBs...Måste de regna 10 december..ska deinte snöa då..är så otroligt trött på detta väder så¨jag skulle kunna spy...Ge mig SNÖÖÖÖÖÖ! eller sommar typ 30 grader varmt... TACKAR!

Kommentarer
Postat av: Noddan

Haha jag är nöjd och belåten :D

2007-12-11 @ 10:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0