Tar mitt liv!

fan nu kna de inte bli så mycket värre alltså.. Fan va less jag blir..Fick precis reda på att jag har redan fått min slutlön från ovako.. kul jag som trodde jag skulle få den på fredag men icke.. Så nu har jag inte handlat nå julklappar ingenting.. Så blir de juh dagen å nyårs afton.. ja vad ska jag göra då? jag har 68 kronor på mitt konto.. Kanke ska köpa mig ett rep som jag kan hänga mig i för dom pengarna... Kanske vore de bästa.. Fan va less jag blir på mig själv.. Jävla jävla skit..! Ne nu ska jag dra nå gammal över mig !


ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH va jag är less på att gå hemma åå ja jag söker jobba varje dag de gör ja... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0