Julmusik!

Har laddat ner massa julmusik nu.. tror de är därför jag inte haft någon julstämmning fr jag inte haft någon musik.. Så nu är daniel tokig.. Jag får sitta med hörlurar på mig sen kommer de en kudde farande ibland för då råkar man sjunga lite för högt..! haha men men! de bjuder ja på.. bara jag får sjunga haha!

Nu är jag typ frisk..Ja då är daniel hemma haha! Tänk att de är då fan!

Grymt sugen på att åka till norge å jobba ja nu mellan januari - mars.. sen komma hem sen jobba över sommaren på ovako..sen drar man till thailand dec - feb och kommer hem i början av mars sen börjar man jobba på ovako igen .. är så grymt sugen på den iden... Jag älskar den med andra ord.. Ska kolla upp lite mer om jobb i norge.. Iiiihhhhhhhhh tänk tre månader i thailand..krabi phi phi island...Nee den tanken r helt overklig..

Jeeje..ne undra om jag ska bege mig mot systemet vart så otroligt sugen på att tända massa ljus å bara dricka glögg och äta pepparkakor... de konstiga är att jag inte tycker om glögg...HUM!? men jag vart sugen på de..skulle vara så mysigt..! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0