Jul!

Ja snart är de julafton och jag har typ inte köpt en ända present.. känns väll lite sisådär men får väll ta tag i de också någon dag.. Då tid finnes i mitt hemskt hetsig liv.. Med tanke på att man är en sån upptagen person.. Eller nej hur va de egentligen? Ja inte är jag då då minsta upptagen. kÄnns som om jag har minst i värden att göra..eller bara tråkiga saker å de är inget man tar för sig av... Men men skärpning! Jajjemen!

Julbord i lördags. .va väll sådär..trodde de skulle vara grymt mycket roligare men icke.. Sköönt att halsflussen ahr lagt sig iaf..

Nu sitterjag å väntar på att klockan ska bli elva..då ska jag å kexet ut å ta en promenad.. kan mycket väl behövas.. Med tanke på att jag låg inne hela jäkla dagen igår..blir så trött på mig själv så fy...Sen blir de jobba vid 5.. Servera ute på hedåsen..Jeeeje..:P Ne nu sak jag inte klaga när jag ÄNTLIGEN får jobba...

Jaha va ska man sitte å skriva mer då för att tiden ska gå.Njaaa de vette tusan.. Gott om fantasi va de ont om iaf..Som vanligt de..

Nyår då? ja va händer då? ka juh hoppas att d ekomemr massa snö så man kan ut åka skoter och grilla korv på förmiddage/eftermiddagen sen tror jag närmare bästmäm att jag ska ha en lite nyår middag här hemma.. Ja de ska jag nog tammetusan ha...Då har jag något att pyssla med iaf..tre rättermiddag! Undra va man ska bjuda på då? skagentoast är väll de ända men är 100 på haha ...

Ne nu har jag fått några minuter av min dag att gå.. men ha de bra!

Heeeej!

Kommentarer
Postat av: marre

Klart du ska nyårs skiva :) hihi.

2007-12-17 @ 16:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0